10 najlepszych sposobów na poprawienie lokalnego SEO już teraz

10 najlepszych sposobów na poprawienie lokalnego SEO już teraz

Lokalne pozycjonowanie jest niezbędne dla mniejszych firm, które działają na poziomie regionalnym, a nie krajowym. Podczas gdy krajowy SEO bardziej koncentruje się na rankingu w wyszukiwaniach w całym kraju, lokalny SEO priorytetowo traktuje pojawienie się na SERP w określonej lokalizacji. Strategia ta polega na marketingu Twojej marki, produktów i usług wśród lokalnych klientów i klientów.

Optymalizacja lokalnego SEO oznacza większy ruch na stronie, potencjalnych klientów i konwersje, ponieważ strategia jest bardziej odpowiednia dla Twojej bazy lokalnych klientów. Pomyśl o tej skoncentrowanej strategii jako sposobie, który pomoże Ci skuteczniej konkurować z większymi markami krajowymi, które mają nieograniczone zasoby do wydania. Koncentrując się na konkretnych lokalnych działaniach SEO, możesz zneutralizować przewagę większych marek, które rutynowo optymalizują pod kątem szerszych słów kluczowych i polegają na rozpoznawaniu marki, zamiast propozycji wartości, w celu zwiększenia ruchu.

Ponadto, według szacunków z badania ReviewTrackers z 2017 roku, 35% całego ruchu związanego z wyszukiwaniem ma charakter lokalny. Bez lokalnego SEO Twoja firma może tracić znaczny ruch.

Oto 10 najlepszych sposobów na sukces lokalnego SEO.

1. Utwórz i zoptymalizuj swoje konto Google Moja Firma

Aby rozpocząć, musisz zgłosić swoją firmę do Google Moja Firma. Dzięki temu Twoja obecność jest bezpłatna w wyszukiwarce, co oznacza, że Twoja firma pojawi się również w Mapach Google. Twoja firma pojawi się nie tylko w wynikach wyszukiwania na wszystkich urządzeniach, ale jeśli Google uwierzytelni Twoją firmę jako zgodną z prawem, może również pojawić się w cennym miejscu na pasku bocznym wyszukiwarki Google.

Aby zoptymalizować Google Moja Firma, upewnij się, że:

     Zweryfikuj swój wpis
     Podaj dokładne i aktualne informacje
     Dołącz swoje logo, godziny pracy, akceptowalne metody płatności, sprzedawany produkt lub usługę oraz mnóstwo zdjęć
     Zachęcaj klientów do przeglądania Twojej firmy online
     Szczerze odpowiadaj na recenzje klientów
     Twórz treści na swoim koncie za pomocą Google Postów

2. Otrzymuj regularne recenzje od zadowolonych klientów

Nakłanianie klientów do pisania świetnych recenzji dla Twojej firmy nie tylko optymalizuje Twoją obecność w Google Moja Firma; zachęca także więcej lokalnych klientów do kupowania od ciebie. Badanie ankietowe lokalnych klientów BrightLocal 2017 pokazuje, że 85% klientów uważa opinie online tak samo, jak osobiste rekomendacje.

Oto kilka wskazówek, które zachęcą klientów do pozostawienia recenzji:

    Poproś o recenzję osobiście po zamknięciu sprzedaży
    Wyślij e-mail lub tekst po zakupie, prosząc klientów o napisanie recenzji (ale dopiero po sprawdzeniu ich za pomocą wewnętrznej ankiety, aby upewnić się, że nie zbliżasz się do niezadowolonych klientów)
    Profesjonalnie odpowiadaj na istniejące recenzje, dziękując recenzentom i odpowiadając na skargi w niezbyt przychylnych recenzjach

Uwaga: Google twierdzi, że można pytać klientów o recenzje, a Yelp aktywnie je odradza.
3. Optymalizuj do wyszukiwania głosowego

Wyszukiwanie głosowe gwałtownie wzrośnie w nadchodzących latach. Dlatego w lokalnym SEO bardzo ważne jest, aby zoptymalizować sposób, w jaki ludzie zadają pytania, gdy mówią do urządzeń, w przeciwieństwie do tego, jak wpisują swoje wyszukiwania.

Zasadniczo Twoi klienci używają większej liczby słów kluczowych z długim ogonem podczas wyszukiwania głosowego w porównaniu do zwykłego wyszukiwania. Z tego powodu musisz również dostosować SEO treści, aby pasowało do bardziej konwersacyjnego tonu osoby mówiącej. Na przykład chcesz wziąć pod uwagę tradycyjne pytania rozpoczynające pytania (kto, co, kiedy, gdzie, dlaczego i jak).

Ważne jest również, aby wziąć pod uwagę zamiary użytkownika podczas optymalizacji pod kątem głosu, ponieważ te wyszukiwania są najczęściej przeprowadzane, gdy użytkownik potrzebuje określonej informacji. Jeśli pieczą i proszą Alexę o zamianę łyżek na kubki, oczekują szybkiej i przydatnej odpowiedzi. Jeśli potencjalny klient korzysta z wyszukiwania głosowego, aby zapytać o godziny pracy Twojej firmy, informacje te powinny być również łatwo dostępne
4. Twórz treści na podstawie lokalnych wiadomości lub wydarzeń

Nie ma nic lepszego niż pisanie treści, które mówią lub odnoszą się bezpośrednio do lokalnego problemu, aby przyciągnąć uwagę lokalnych klientów.

Niektóre strategie obejmują:

    Pisanie postów na blogach dotyczących lokalnych wiadomości, działań lub wydarzeń
    Tworzenie filmów o lokalnych organizacjach charytatywnych lub przyczynach, które obsługuje Twoja firma
    Konfigurowanie stron internetowych o konkretnej lokalizacji w witrynie z wysokiej jakości treściami lokalnymi, jeśli obsługujesz różne części regionu

Załóżmy, że prowadzisz lokalny biznes nieruchomości. Możesz tworzyć różne strony, po jednej dla każdej ze swoich lokalizacji, na których możesz zamieszczać hiperlokalne treści dotyczące wydarzeń informacyjnych lub zmian na lokalnym rynku nieruchomości. Ta strategia może również pomóc w uzyskaniu rankingu dla każdej określonej lokalizacji.


5. Zoptymalizuj swoją witrynę pod kątem urządzeń mobilnych

Badanie Stone Temple z 2018 r., W którym przeanalizowano trendy mobilne w porównaniu do komputerów stacjonarnych w 2017 r., Wykazało, że przejście na urządzenia mobilne następuje szybciej niż oczekiwano. Wizyty mobilne w witrynach wzrosły z 57% w 2016 r. Do 63% w 2017 r., A ogólna liczba wizyt na stronach z komputerów zmniejszyła się z 43% w 2016 r. Do zaledwie 37% w 2017 r.

W innym badaniu Acquisio z 2017 r. Ustalono, że ruch z lokalnych wyszukiwań może być szczególnie dochodowy, przy czym niezwykłe 75% wszystkich wyszukiwań na urządzeniach mobilnych, które wykazują lokalne zamiary, faktycznie powoduje wizyty w sklepie w trybie offline w ciągu 24 godzin.

Potwierdza to, że musisz zoptymalizować swoją stronę internetową, aby być graczem w lokalnym SEO (i, naprawdę, na dobry okres SEO).

Oto kilka wskazówek, jak to osiągnąć:

    Upewnij się, że Twoja strona ładuje się szybko (nie więcej niż trzy sekundy)
    Używaj większych czcionek, które są łatwe do odczytania
    Używaj obrazów i kopiuj oszczędnie, przekazując tylko potrzebne informacje (brak miejsca na wypełniacz na ekranie telefonu komórkowego!)
    Zapewnij intuicyjny interfejs użytkownika dla doskonałego interfejsu użytkownika

6. Ulepsz lokalne słowa kluczowe

Twoje słowa kluczowe powinny być trafne dla lokalnych klientów. Ma to tylko sens, prawda?

Własny Planer słów kluczowych Google umożliwia filtrowanie wyszukiwań słów kluczowych według lokalizacji, dzięki czemu można poznać popularne wyszukiwane hasła w danym regionie. Dzięki temu możesz utworzyć listę lokalnych słów kluczowych, na które chcesz kierować reklamy. Gdy je masz, powinny pojawiać się w meta treściach, kopiach i adresach URL Twojej witryny.
lokalny SEO Planer słów kluczowych Google

W treści umieść także wzmianki o charakterystycznych dla regionu punktach orientacyjnych i punktach aktywnych. Na przykład, jeśli lokalna restauracja serwuje kolację w centrum Seattle, umieść na swojej stronie odniesienia do „jadalni przy Space Needle” lub „zaledwie kilka kroków od Space Needle”.
7. Użyj stron lokalizacji lub strony „O nas” specyficznej dla lokalizacji

Strony lokalizacji są koniecznością, jeśli Twoja firma ma więcej niż jedną lokalizację na danym obszarze. Strony te muszą zawierać co najmniej następujące informacje:

    Przechowuj godziny
    Imię i nazwisko, adres i numer telefonu
    Zindywidualizowane opisy
    Referencje
    Promocje
    Dostępność parkingu
    Mapy Google dołączone do każdej strony lokalizacji

Zachowaj ostrożność, gdy masz wiele lokalizacji, ponieważ musisz utworzyć unikalną treść dla każdej strony.
lokalna strona „O nas” oparta na lokalizacji SEO

Jeśli masz tylko jedną lokalizację, niezbędne jest utworzenie strony „O nas”, która koncentruje się na lokalnych informacjach. Na przykład, jeśli masz sklep z kwiaciarniami, strona „O nas” to idealne miejsce, aby wspomnieć o zaangażowaniu Twojego sklepu w dostarczanie kwiatów na dowolne parady w Twoim mieście lub mieście.

8. Skorzystaj z internetowych katalogów biznesowych

Internetowe katalogi biznesowe to witryny takie jak Yelp, Foursquare, MapQuest i YellowPages, żeby wymienić tylko kilka. Jest o wiele więcej.

Umieszczenie nazwy firmy, adresu i numeru telefonu w tych katalogach nie tylko poprawi widoczność, ale także poprawi lokalny SEO.

Informacje o Twojej firmie powinny zawierać następujące podstawy:

    Dokładna nazwa firmy, adres i numer telefonu spójne we wszystkich katalogach
    Link zwrotny do Twojej witryny
    Dokładny opis Twojej firmy

9. Skoncentruj się na sygnałach linków (uzyskaj wysokiej jakości linki zwrotne)

Według badania Mozilla Local Ranking Ranking Czynniki 2017, sygnały linków są pierwszymi i drugimi najważniejszymi czynnikami odpowiednio dla wyników lokalnych paczek (lub paczek z przekąskami) i lokalnych wyników organicznych. Sygnały linków to linki zwrotne prowadzące do Twojej witryny.

Konieczne jest uzyskanie linków w celu zwiększenia lokalnego SEO, ale ich jakość jest ważna.

Oto kilka wskazówek na temat uzyskiwania wysokiej jakości linków zwrotnych:

    Twórz wysokiej jakości treści w swojej witrynie, aby inni chcieli linkować do Twojej treści
    Blog gościnny w renomowanych witrynach z wysokim autorytetem domeny
    Współdziałaj z lokalnymi osobami wpływowymi w mediach społecznościowych lub za pośrednictwem poczty e-mail, aby skłonić ich do ponownego połączenia się z Tobą

10. Utwórz dedykowaną stronę internetową dla każdego oferowanego produktu / usługi

Choć kuszenie wszystkich produktów lub usług na jednej dużej stronie może być kuszące, powstrzymaj się od tego. Zamiast tego poświęć jedną stronę każdemu unikalnemu produktowi lub usłudze, którą oferujesz.

Twój lokalny SEO nie będzie tak skuteczny, jeśli zrzucisz wszystko na jedną stronę, ponieważ wyszukiwarki nie postrzegają Twojej marki jako autorytetu w jednym konkretnym obszarze. To obniża twoje możliwości rankingowe.

Jeśli prowadzisz działalność bez różnych produktów lub usług, ale masz różne lokalizacje, po prostu skorzystaj z kopii opartej na lokalizacji dla każdej strony. Na przykład „marketing dentystyczny” zmieni się na „marketing dentystyczny w Nowym Jorku” lub „marketing dentystyczny Buffalo”.

Pozycjonowanie SEO zmienia się dość szybko. Nigdy nie wiadomo, kiedy Google wprowadzi nowe funkcje na swoich serwerach SERP do wyszukiwania lokalnego, ale możesz liczyć na nadchodzące zmiany. Dlatego tak ważne jest, aby zawsze być na bieżąco z lokalnym SEO. Wdrażając te 10 możliwych do działania elementów, zapewnisz, że Twoja firma nie tylko skorzysta z lukratywnych wyszukiwań lokalnych, ale także będzie miała solidne podstawy, gdy zostaną wprowadzone nowe funkcje SEO.

Dodaj komentarz