Blog

Ciekawostki ze świata Internetu...

Tworzenie reklam tekstowych AdWords

Trafność reklamy AdWords jest jedynym elementem wyniku jakości, na jaki mamy wpływ bezpośrednio z poziomu panelu programu AdWords. Warto więc zadbać o przygotowanie skutecznej reklamy, by już od początku działania kampanii zyskać przewagę nad konkurencją.  Kluczową kwestią jest zapełnienie treści reklamy najpopularniejszymi słowami kluczowymi z danej grupy reklam. Stąd też tak ważne jest, by w Read more about Tworzenie reklam tekstowych AdWords[…]

AdWords kontra pozycjonowanie

Takie pytanie zadaje sobie wiele osób, które chce zacząć reklamować się w internecie. Omówimy poniżej główne wady i zalety obydwu systemów i dla kogo są te rozwiązania. SEO (zalety) Dobrze wykonany audyt seo, optymalizacja i dbanie o jakość strony przełoży się na lepszy odbiór, zainteresowanie i konwersję przez klienta Optymalizacja treści i innych elementów na Read more about AdWords kontra pozycjonowanie[…]

Ryczałt – model rozliczeniowy dla działań SEO

W modelu tym klient płaci stałą opłatę miesięczną (abonament). Mogą być ustalone konkretne frazy do pozycjonowania, ale też może to być pozycjonowanie strony na frazy z długiego ogona, czyli wiele, ale mniej konkurencyjnych. Obecnie jest to najpopularniejszy model rozliczeniowy w seo. Niezbyt lubiany przez klientów, ale za to kochany przez seowców. Ja też go lubię Read more about Ryczałt – model rozliczeniowy dla działań SEO[…]

Kilka popularnych błędów występujących na stronach internetowych

Ze stronami internetowymi jest trochę jak z człowiekiem. Gdy widzimy kogoś po raz pierwszy, mamy zaledwie kilka sekund na wyrobienie swojej opinii na jego temat. Podobnie jest ze stroną WWW. Już po kilku sekundach przeglądania jej zawartości, podświadomie oceniamy ją i jej właścicieli. Przez proste błędy na stronie internetowej, możesz łatwo stracić potencjalnych Klientów. Czego Read more about Kilka popularnych błędów występujących na stronach internetowych[…]

Jak zwiększyć ruch na blogu?

Jeśli zorientowałeś się, że na Twoim blogu spada ruch i nie wiesz co jest przyczyną, a nie znasz się na marketingu i szukasz wskazówek, to ten poradnik powinien Ci pomóc! Potraktuj go jako wprowadzenie – podpowiadam w nim, jakie pierwsze korki powinieneś podjąć, by ruch na blogu się zwiększył. Prowadzenie bloga to świetny sposób na budowanie komunikacji online firm. Żeby jednak taki firmowy blog spełniał swoje zadanie, jego treści Read more about Jak zwiększyć ruch na blogu?[…]

Linki do strony – w jaki sposób wpływają na pozycjonowanie

Link building, czyli pozyskiwanie linków prowadzących do danej domeny z innych, zewnętrznych domen, to jedno z najważniejszych działań wpływających na budowanie pozycji w bezpłatnych wynikach wyszukiwania w Google. Zobacz, na czym polega ten proces i jak się go wykorzystuje w pozycjonowaniu stron internetowych. Off-page SEO SEO przyjęło się dzielić na dwa obszary: on-page SEO – działania optymalizacyjne w obrębie witryny i rozbudowa jej treści, off-page – działania poza Read more about Linki do strony – w jaki sposób wpływają na pozycjonowanie[…]

Darmowe audyty SEO… czy warto?

Darmowe audyty SEO dostępne w wielu przypadkach online i w niektórych narzędziach dla marketerów stanowią niewielką wartość dla komercyjnych, profesjonalnych serwisów internetowych. Nie wskazują większości istotnych problemów, które wymagają indywidualnego spojrzenia i głębszej analizy całych grup czynników. Mogą stanowić podstawę do bazowej optymalizacji w zakresie tytułów, czy np. przyspieszenia strony w niewielkim stopniu, lecz nie Read more about Darmowe audyty SEO… czy warto?[…]

Błędy w optymalizacji stron, nawet jeśli Twoja strona nie jest pozycjonowana

Trzonem procesu pozycjonowania jest optymalizacja strony internetowej, aby spełniała ona wymogi wyszukiwarki, a także była użyteczna i wygodna w obsłudze dla użytkowników. Za prawidłową optymalizację SEO odpowiada firma, zajmująca się pozycjonowaniem strony. To ona podpisując umowę z klientem musi wykonać wszystkie niezbędne kroki, aby maksymalnie wykorzystać potencjał serwisu internetowego, używając całego swojego doświadczenia i specjalistycznej Read more about Błędy w optymalizacji stron, nawet jeśli Twoja strona nie jest pozycjonowana[…]

Narzędzie do badania szybkości ładowania strony

Analizując szybkość wczytywania strony należy zatem podejść do tematu „z głową” – skorzystać przy testowaniu witryny nie z jednego, ale z różnych narzędzi, przeanalizować na spokojnie wyniki, wyciągnąć wnioski i dopiero wtedy poprawić osiągi strony – optymalnie (czyli skrócić czas wczytywania strony do takie poziomu, powyżej którego dalsze prace optymalizacyjne będą niosły za sobą wydłużanie Read more about Narzędzie do badania szybkości ładowania strony[…]

Szybkość wczytywania strony wpływa na indeksowanie w Google

Myśląc o szybkości wczytywania strony mamy na uwadze szybkość wczytywania jej poszczególnych podstron. Jest wiele opracowań (do wyszukania w Google), zgodnie z którymi im szybciej wczytuje się strona tym rośnie zadowolenie osób, które ją odwiedzają. Jest jednak jeszcze inny pozytywny aspekt związany z ciągłym przyspieszaniem witryny – zwiększanie stopnia jej indeksowania. Jest to logiczne, jednak Read more about Szybkość wczytywania strony wpływa na indeksowanie w Google[…]