Blog

Ciekawostki ze świata Internetu...

Pozycjonowanie strony One Page

Co to jest strona one page? Jak sama nazwa wskazuje jest to witryna, która zawiera tylko 1 dokument prezentowany internaucie z całą treścią witryny. Na tej stronie nie ma linków do wewnątrz strony, może pojawić się menu linkujące do sekcji na widocznej witrynie. Strony takie najczęściej używane są do promowania 1 konkretnego produktu czy też Read more about Pozycjonowanie strony One Page[…]

44 wskaźniki SEO, które trzeba śledzić

Czasy, w których głównym wyznacznikiem skuteczności działań SEO były pozycje, są już dawno za nami. Dziś od specjalistów SEO oczekuje się zwiększenia ruchu na stronie, i to ruchu o dobrej jakości. Mamy też do dyspozycji wiele nowych metryk, które warto systematycznie obserwować. Niektóre mogą stać się naszymi nowymi KPI, inne przydadzą się w bieżącej pracy Read more about 44 wskaźniki SEO, które trzeba śledzić[…]

Jak pisać artykuły rodzaju presell page?

Presell pages to portale internetowe umożliwiające publikację artykułów, w których treści znajdują się hiperłącza, prowadzące do innych stron. Zarejestrowany użytkownik serwisu może zamieścić na jego łamach tekst pod warunkiem, że będzie on unikalny i zgodny z wymogami wewnętrznego regulaminu. Portale presell page potocznie nazywane są „preclami”.   Czym artykuł na „precla” różni się od innych Read more about Jak pisać artykuły rodzaju presell page?[…]

Zwiększanie zasięgu organicznego na Facebooku?

Pytaj i wywołuj dyskusje Ile razy słyszeliście o konieczności publikowania postów angażujących odbiorców? Miało to w rewolucyjny sposób odmienić nasz fanpage i sprawić, że fani będą niezwykle aktywni. Tymczasem każdy publikowany przez nas post powinien być angażujący! Zależy nam przecież, aby użytkownik zżył się z naszą marką i kojarzył ją z pomocnymi i ciekawymi treściami. Read more about Zwiększanie zasięgu organicznego na Facebooku?[…]

10 pomysłów marketingowych, które warto wdrożyć, by zwiększyć swoją sprzedaż

Nowy rok to czas wprowadzania nowych strategii, jeśli jednak strona nie jest podparta odpowiednimi narzędziami nigdy nie będzie miała szansy na sukces. Zobacz jakie techniki e-marketingowe warto wdrożyć na swojej witrynie, aby zwiększyć powodzenie biznesu internetowego. 1. Google AdWords 93% osób w Polsce korzysta z wyszukiwarki Google Najłatwiejszym sposobem, aby zaistnieć w wyszukiwarce jest wyświetlanie linków Read more about 10 pomysłów marketingowych, które warto wdrożyć, by zwiększyć swoją sprzedaż[…]

Krótki czas ładowania strony = wyższa pozycja w Google

Czy często zdarza Ci się opuszczać stronę jeszcze przed jej pełnym załadowaniem, bo działa strasznie wolno? Mi zdarza się to nagminnie. Niewiele osób jednak wie, że prędkość wczytywania strony jest również czynnikiem wpływającym na pozycje strony w Google. Wydaje się to logiczne – skoro witryna działa wolno to jej użytkownicy spędzają na niej mniej czasu Read more about Krótki czas ładowania strony = wyższa pozycja w Google[…]

Pozycjonowanie stron – 5 najważniejszych elementów

Wraz z kolejnymi modyfikacjami algorytmu Google, pojawia się coraz większa liczba czynników, decydujących o pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Dodatkowo, sytuację komplikuje fakt występowania różnic na poziomie ich istotności – nie każdy czynnik jest dla wyszukiwarki tak samo ważny. Dlatego w celu pomocy mniej doświadczonym osobom, a jednocześnie dzięki uprzejmości Jakuba, chciałbym podzielić się z Read more about Pozycjonowanie stron – 5 najważniejszych elementów[…]

Czym jest optymalizacja strony internetowej?

Optymalizacja polega na dostosowaniu zawartości witryny internetowej do jak najlepszej jej oceny przez roboty sieciowe. Obecnie najpopularniejszym narzędziem do optymalizacji treści oraz kodu strony wykorzystywany jest program do zarządzania treścią (CMS). Czasem sama optymalizacja treści przyczynia się do uzyskania wyższego miejsca w wynikach wyszukiwania, jeśli działamy w mało konkurencyjnej branży. Optymalizacja kodu strony może zostać Read more about Czym jest optymalizacja strony internetowej?[…]

SEO i Content marketing

Kampania content marketingu może być w doskonały sposób wykorzystana do zwiększenia skuteczności pozycjonowania. W każdym wypadku bowiem atrakcyjna treść generuje linki do podstrony, co przekłada się na jej pozycją w rankingu wyszukiwarki. Im więcej unikalnych odnośników zbierze się do artykułu, tym lepiej dla całości projektu. Dobrym wyjściem, jeżeli chodzi o połączenie wysiłków obu kampanii jest Read more about SEO i Content marketing[…]

Na ile fraz najlepiej pozycjonować stronę lub sklep internetowy?

W pierwszej kolejności specjalista od pozycjonowania zaczyna analizować zawartość naszego serwisu. Jego kolejne kroki będą zaś polegały na gruntownym przedyskutowaniu ambicji oraz celów biznesowych, które Klient stawia przed sobą w danej chwili. Nie bez znaczenia pozostanie też wspólne przemyślenie najlepszego modelu funkcjonowania na rynku wirtualnym. Ilość słów kluczowych zależy bowiem w głównej mierze od planowanej Read more about Na ile fraz najlepiej pozycjonować stronę lub sklep internetowy?[…]