10 października 2018

Pozycjonowanie stron – cennik

Usługę pozycjonowania stron internetowych realizujemy według naszej autorskiej oferty. Stworzyliśmy dwa systemy rozliczeń. Pierwszy w systemie abonamentowym. Drugi w systemie za efekt w postaci zwiększania widoczności strony w Google (ilości fraz w top10) oraz ruchu na stronie www, czyli ilości sesji pochodzących z naturalnych wyników Google. Płatności za pozycjonowanie odbywają się w systemie jednomiesięcznym, a raporty według schematu poniżej:

  • co tydzień – raport z pozycji fraz,
  • co miesiąc – raport z widoczności (ilość fraz w top3,top10),
  • co miesiąc – raport z ruchu na serwisie www,
  • co miesiąc – raport z konwersji/ilości zapytań/sprzedaży,
  • co 3 miesiące – raport ze zrealizowanych działań,
  • co 3 miesiące – wnioski i perspektywy.

Opłata za pozycjonowanie zawiera w sobie:

  • naszą unikalną wiedzę,
  • kompleksowe doradztwo w zakresie obsługi pozycjonowania,
  • doradztwo związane z konwersją,
  • konsultacje,
  • opracowanie strategii,
  • planowanie, organizowanie, kontrolowanie i raportowanie wszystkich procesów,
  • analizy i audyty,
  • optymalizację strony www,
  • rozbudowę i przebudowę strony www,
  • pozyskiwanie linków (link building),
  • działania związane z content marketingiem,
  • wykorzystanie specjalistycznego oprogramowania wspomagającego pozycjonowanie,
  • działania związane z analityką internetową,
  • koszty pracy specjalistów.

Pozycjonowanie w rozliczeniu abonamentowym

Pozycjonowanie stron w systemie abonamentowym już od 399 zł/mies.

Pozycjonowanie w rozliczeniu za efekt

1 KROK: Poniższa tabela przedstawia ceny pozycjonowania naturalnego w rozliczeniu za efekt w oparciu o bezpieczne metody zgodne z dobrymi praktykami Google – sprawdź ile twoje słowo kluczowe ma wyników
do 1tyś wyników wyszukań w wyszukiwarce Google dla pozycjonowanej frazy
Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za
pozycje do 10 pozycje 10-7 pozycje 6-4 pozycje 3-1
0 zł 19 zł 25 zł 29 zł
od 1tys. – 50tys. wyników wyszukań w wyszukiwarce Google dla pozycjonowanej frazy
Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za
pozycje do 10 pozycje 10-7 pozycje 6-4 pozycje 3-1
0 zł 59 zł 89 zł 99 zł
od 50tys. – 100tys. wyników wyszukań w wyszukiwarce Google dla pozycjonowanej frazy
Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za
pozycje do 10 pozycje 10-7 pozycje 6-4 pozycje 3-1
0 zł 69 zł 99 zł 139 zł
od 100tys. – 500tys. wyników wyszukań w wyszukiwarce Google dla pozycjonowanej frazy
Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za
pozycje do 10 pozycje 10-7 pozycje 6-4 pozycje 3-1
0 zł 89 zł 129 zł 159 zł
od 500tys. – 1mln wyników wyszukań w wyszukiwarce Google dla pozycjonowanej frazy
Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za
pozycje do 10 pozycje 10-7 pozycje 6-4 pozycje 3-1
0 zł 119 zł 149 zł 189 zł
od 1mln – 1,5mln wyników wyszukań w wyszukiwarce Google dla pozycjonowanej frazy
Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za
pozycje do 10 pozycje 10-7 pozycje 6-4 pozycje 3-1
0 zł 149 zł 189 zł 229 zł
od 1,5mln – 2mln wyników wyszukań w wyszukiwarce Google dla pozycjonowanej frazy
Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za
pozycje do 10 pozycje 10-7 pozycje 6-4 pozycje 3-1
0 zł 179 zł 229 zł 269 zł
od 2mln – 2,5mln wyników wyszukań w wyszukiwarce Google dla pozycjonowanej frazy
Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za
pozycje do 10 pozycje 10-7 pozycje 6-4 pozycje 3-1
0 zł 219 zł 269 zł 299 zł
od 2,5mln – 3mln wyników wyszukań w wyszukiwarce Google dla pozycjonowanej frazy
Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za Miesięczna opłata za
pozycje do 10 pozycje 10-7 pozycje 6-4 pozycje 3-1
0 zł 259 zł 299 zł 349 zł
od 3mln wyników wyszukań w wyszukiwarce Google dla pozycjonowanej frazy
Indywidualna wycena

2 KROK: Liczba wyników

Ile kosztuje pozycjonowanie? Jak to liczyć?

Dla przykładu wykorzystamy frazę kluczową „pozycjonowanie cennik”, która posiada 340 tys. wyników. Znajduje się w zakresie cenowym 100tys. -500tys.

od 100tys. – 500tys. wyników wyszukań w wyszukiwarce Google dla pozycjonowanej frazy
Miesięczna opłata za pozycje do 10 Miesięczna opłata za pozycje 10-7 Miesięczna opłata za pozycje 6-4 Miesięczna opłata za pozycje 3-1
0zł 89zł 129zł 159zł
Zatem ile kosztuje pozycjonowanie w rozliczeniu za efekt? Jeżeli strona w ciągu miesiąca przez cały czas zajmuje pozycje w Google: od 10-7: cena wynosi 89 zł, 6-4: cena 129 zł, 3-1: cena 159 zł. W przypadku jeżeli fraza kluczowa znajduje się na pozycjach 6-4 przez 10 dni to płacisz jedynie za 10 dni, a program monitorujący pozycje wylicza cenę wg przykładu: 129zł/liczba dni miesiąca x liczba dni kiedy fraza kluczowa była na pozycjach płatnych: czyli: 129zł / 31dni x 10dni = 41,61zł Stosujemy rozliczenie dzienne (za każdy dzień z osobna) Przy umowie na pozycje 1-10, poniżej pozycji 10, pozycjonujemy bezpłatnie!

Ten typ rozliczenia gwarantuje, że koszty pozycjonowania będą stale na tym samym poziomie, co ułatwia planowanie budżetu przeznaczonego na inwestycję. Dzięki niezmiennej kwocie, działania pozycjonerskie będą mogły obejmować również strategię długoterminową oraz długofalowe promowanie witryny i dokładne zaplanowanie działań, czego nie daje model rozliczeń za efekt. Abonament pozwala klientowi na zawarcie umowy na czas nieokreślony oraz ograniczenie maksymalnych kosztów pozycjonowania, które zostały zastąpione przez stały koszt podczas całego okresu trwania umowy. W czasie trwania umowy jest również możliwość modyfikacji fraz kluczowych, na które klient zdecydował się pozycjonować swoją stronę. Dzięki działalności długoterminowej jesteśmy w stanie dzięki stałej analizie konkurencji wprowadzać modyfikacje i pozycjonować stronę, sprawiając by miesięczna wyszukiwalność znacząco wzrosła, co sprawi, że z ofertą znajdującą się na witrynie zapozna się o wiele więcej potencjalnych klientów. Ceny zaczynają się od 399 złotych za miesiąc, w zależności od konkurencji w ścisłym top 10.

Jest to prosty i przejrzysty model współpracy z klientem, w którym opłaty są naliczane tylko za rzeczywiste efekty pozycjonowania. Czyli płacisz tylko wtedy, kiedy wyrażenia kluczowe osiągną pozycję w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Nie ma opłat wstępnych, ani żadnych dodatkowych kosztów, dlatego otrzymujesz gwarancję, że cena nie wzrośnie powyżej kwoty maksymalnej, zawartej w umowie. Dobieranie fraz jest kluczowym elementem, od którego zależy koszt całej usługi, ponieważ pozycjonowanie popularnych fraz jest droższe i wymaga więcej czasu, podczas gdy te mniej konkurencyjne są prostsze, i co za tym idzie, zdecydowanie tańsze. Wspólnie z klientem dobieramy frazy kluczowe w taki sposób, aby efekty były jak najkorzystniejsze i nie wygenerowały niepotrzebnych kosztów. Jednym z największych atutów tego modelu rozliczenia jest to, że koszty nigdy nie wyjdą poza maksymalną kwotę, na którą zgodził się klient podczas podpisywania umowy. Dodatkowo ze względu na to, że płatności są tylko i wyłącznie za efekt, dlatego uzyskane efekty są ciągle monitorowane i w przypadku, gdy wyniki nie przynoszą zadowalających rezultatów, możemy natychmiast podjąć dodatkowe działania, aby je poprawić. Należy jednak nadmienić, że jest to coraz mniej popularna forma promocji, ponieważ jest mało elastyczna i nieco ograniczona, dlatego najczęściej jest proponowana dla firm, które dopiero zaczynają swoją działalność lub dla mniejszych działalności, których głównym celem jest osiągnięcie rezultatu dla konkretnych fraz kluczowych. Wyceniamy nasze usługi w zależności od tego jak konkurencyjna jest promowana fraza oraz ilości zapytań.

Model hybrydowy jest połączeniem miesięcznej opłaty stałej, która jest niższa oraz płatność za efekty. Zazwyczaj kwota abonamentu wynosi 25% całości umowy i jest bezpośrednio inwestowana w pozycjonowanie strony klienta, jednocześnie stanowiąc zabezpieczenie dla działań pozycjonerskich.