Dlaczego SEO lokalne jest inne?

Dlaczego SEO lokalne jest inne?

Wyobraź sobie swoją lokalną firmę w Lokalnym 3-pak Google Maps dla wielu słów kluczowych w mniej niż trzy tygodnie. I chociaż byliśmy w stanie osiągnąć te wyniki, nie nazwałbym ich typowymi. Jednak wspominam o tym, aby zilustrować fakt, że lokalne SEO różni się od SEO ekologicznego, co zwykle zajmuje co najmniej dwa do trzech miesięcy, aby zobaczyć znaczące wyniki. Lokalne SEO wymaga specjalistycznej wiedzy, taktyki i procedur. I chociaż wdrożenie standardowego procesu SEO stosowanego w organicznym SEO może ostatecznie doprowadzić lokalną firmę do lokalnego pakietu Google Maps Local 3, istnieją znacznie lepsze sposoby osiągnięcia tego celu.

Ponieważ głównym celem lokalnego SEO jest umieszczenie Twojej firmy na wysokiej pozycji w Mapach Google, a ostatecznym celem jest umieszczenie jej w Lokalnym 3-Pakiecie Map Google, najlepiej dla wielu słów kluczowych. Jest to z wielu powodów, głównie dlatego, że oferty 3-Pack są bardzo widoczne w wynikach wyszukiwania. widoczny. I że lokalne wyszukiwania najprawdopodobniej przerodzą się w wizytę w Twojej lokalnej firmie lub witrynie, co spowoduje sprzedaż i przychody w krótkim czasie.

W tym wpisie na blogu skupimy się na Google. Omawiane techniki będą jednak ogólnie działać w przypadku innych wyszukiwarek, takich jak Bing, Yahoo i YouTube.

Po pierwsze, musisz zrozumieć cele, a bliskość, trafność i widoczność są trzema podstawowymi czynnikami rankingowymi, które Google wykorzystuje przy ustalaniu, jak wysoko sklasyfikować lokalną firmę w wyszukiwaniu:

Bliskość

Ponieważ jest to wyszukiwanie lokalne, sensowne jest, że Google będzie szukało firm w pobliżu miejsca, w którym użytkownik przeprowadza wyszukiwanie. Wykorzystując informacje, takie jak adres IP na laptopie lub komputerze stacjonarnym i GPS w telefonie komórkowym, są w stanie określić lokalizację użytkownika z dużą dokładnością. Dlatego tak ważne jest, aby pomóc Google dokładnie określić, gdzie znajduje się Twoja firma. Ważne jest również, aby nazwa Twojej firmy, adres i numer telefonu (NAP) były dokładnie wyświetlane w witrynie. Potrzebujesz także mapy na swojej stronie internetowej. Istnieje wiele specjalnych, mało znanych (ale wciąż całkowicie białych czapek) technik, których można również użyć, aby dać przewagę firmie. Będąc agencją silnie skoncentrowaną na lokalnym SEO, NewStar SEO użyje wszystkich dostępnych technik, aby zapewnić Twojej firmie przewagę nad konkurencją.

Stosowność

To tutaj pojawia się świetna zawartość. Gdy wyszukiwarka taka jak Google indeksuje Twoją witrynę, analizuje treść. Następnie biorą twoją zawartość wraz ze wszystkimi treściami konkurencji i próbują dopasować ją do wyszukiwanych haseł. Zasadniczo wygrywa ten, kto ma najlepszą zawartość. Ale ważne są nie tylko informacje o Twojej firmie. Twoja agencja SEO musi zrozumieć, jak prawidłowo wykorzystywać i rozpowszechniać swoje prace kluczowe w treści witryny. Bardzo ważne jest również zapewnienie jasności kontekstu słów kluczowych. Na przykład Google musi być w stanie odróżnić firmę budującą doki od firmy sprzedającej komputerowe systemy dokowania.

Rozgłos

Google uwielbia wybitne firmy, ponieważ wierzą, że wybitna firma będzie w stanie najlepiej zaspokoić potrzeby klienta. Z punktu widzenia SEO najlepszym sposobem na wyróżnienie Twojej witryny jest odwołanie się do niej na odpowiednich stronach internetowych o wysokich autorytetach. Jednak lokalne SEO różni się również od SEO ekologicznego. W przypadku witryny, która koncentruje się wyłącznie na uzyskiwaniu dobrych wyników wyszukiwania, linki zwrotne do witryny są priorytetem numer jeden. Jednak chociaż linki zwrotne są nadal ważne dla lokalnych wyników SEO, lokalne cytaty są przynajmniej, jeśli nie bardziej, ważne. Cytatem jest za każdym razem, gdy nazwa i numer telefonu (NAP) Twojej firmy jest podana w Internecie. Prawie wszystkie cytaty zostaną utworzone poprzez budowanie wykazów dla Twojej firmy w lokalnych katalogach i podczas gdy dobra lokalna agencja SEO zainicjuje kampanię cytowania dla Twojej firmy, świetna lokalna agencja SEO będzie wiedziała, które niszowe i specyficzne dla lokalizacji katalogi będą najlepsze dla twojego własnego biznesu. Jakie konkretne informacje biznesowe i sygnały rankingowe muszą być zawarte w każdym cytacie, aby mieć pewność, że będzie ono jak najbardziej skuteczne dla Twojej firmy. Cytat w niewłaściwym katalogu może zaszkodzić twoim pozycjom w wyszukiwarce, a cytat, który nie jest indeksowany przez Google i inne wyszukiwarki, nie ma dla ciebie żadnej wartości.

I chociaż nie ma w życiu żadnych gwarancji, w tym rankingów wyszukiwania, gdy wszystkie trzy z tych czynników rankingowych są odpowiednio uwzględnione, prawdopodobieństwo, że witryna będzie dobrze rankingowana, w tym pojawienie się w lokalnym pakiecie Google Maps Local 3, znacznie wzrośnie.

Od ponad 20 lat SEO to świetny sposób na rozwój firmy i zwiększenie potencjalnych klientów, sprzedaży i zysków z Twojej witryny. Jeśli masz lokalną firmę i szukasz świetnej lokalnej agencji SEO, daj nam znać. Zespół Media Agents SEO może pomóc Ci osiągnąć swoje cele i pomóc w rozwoju Twojej firmy.