Masz pytania? Zadzwoń: 530 066 419 biuro@media-agents.pl
4 błędy na blogach SEO

4 błędy na blogach SEO

Niezoptymalizowana struktura słów kluczowych

Pomimo rozwoju wyszukiwania semantycznego i technologii uczenia maszynowego, badania słów kluczowych powinny nadal mieć pierwszeństwo podczas modelowania wewnętrznej kampanii marketingowej. Wszystkie treści na miejscu powinny być tematycznie powiązane tematami i słowami kluczowymi z ogólnymi celami biznesowymi.

Jeśli nasza treść po prostu obejmuje tematy, a nie słowa kluczowe, skąd wiemy, czego naprawdę potrzebują użytkownicy? Bez badania słów kluczowych, jak naprawdę możesz wiedzieć, kim są twoi odbiorcy i dla kogo piszesz?

Słowa kluczowe stanowią pomost między intencją użytkownika a treścią informacyjną / transakcyjną. Treści zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych pomagają pozycjonować poszczególne strony internetowe w celu uzyskania wyższej rangi w organiźmie i zwiększyć liczbę wyświetleń do ukierunkowanych wyszukiwań. Sprawia to, że zawartość blogu jest generatorem wiodącym.

W przypadku blogów na miejscu należy skupić się na informacyjnych frazach długich. Typowe przykłady to frazy pytające rozpoczynające się od tego, jak, co, kiedy, gdzie i dlaczego.

Inne propozycje słów kluczowych mogą obejmować zwroty, które często są wyszukiwane, takie jak najlepsze „porady” i „hacki”, aby ulepszyć proces.

Blogerzy często nie potrafią zoptymalizować swoich nagłówków, metatagów i treści za pomocą ukierunkowanych fraz kluczowych. Weź pod uwagę fakt, że określone frazy kluczowe często są pogrubione w meta opisie aukcji SERP, potencjalnie zwiększając współczynnik klikalności.

Nieodpowiednie badanie słów kluczowych działa głębiej niż brak optymalizacji struktury nagłówka (np. Tytuł, opis meta). Wielu blogerów nie wykorzystuje semantycznego SEO lub podobnych fraz kluczowych o tym samym znaczeniu. pozycjonowanie SEO pozwala blogerom na tworzenie bardziej dokładnych i czytelnych treści, które mogą napędzać wrażenia dla wielu fraz kluczowych, odpowiadać na więcej pytań użytkowników i kwalifikować treści do polecanego fragmentu – pomyśl o wzroście wyszukiwania głosowego.

Z drugiej strony, zbyt zoptymalizowana zawartość może przekroczyć niebezpieczną linię. Wypychanie słów kluczowych lub posiadanie wysokiej gęstości słów kluczowych kwalifikuje treść jako spam. Wypychanie słów kluczowych również utrudnia czytelność treści, co powoduje słabe sygnały użytkownika.

Zgodnie z najlepszymi praktykami SEO nadal ważne jest optymalizowanie wszystkich odpowiednich elementów witryny, takich jak adresy URL i metatagi, za pomocą ukierunkowanych słów kluczowych w celu kategoryzacji i uszeregowania poszczególnych stron internetowych. Poza sygnalizacją do wyszukiwarek głównym celem treści na miejscu, słowa kluczowe pełnią również ważną funkcję w architekturze witryny.

Niespójne linki wewnętrzne

Łączenie wewnętrzne jest prawdopodobnie jednym z najbardziej pomijanych aspektów optymalizacji SEO, a problemy z wewnętrznymi linkami często pojawiają się na stronach internetowych agencji SEO!

Istnieje wiele funkcji właściwego wewnętrznego linkowania do SEO:

    Ustanawia ścieżki dla użytkowników do nawigacji w witrynie.
    Otwiera indeksowanie do głęboko połączonych stron internetowych i zwiększa szybkość indeksowania.
    Definiuje architekturę witryny i najważniejsze strony internetowe w wyszukiwarkach.
    Rozpowszechnia „link sok” lub autorytet w całej witrynie.
    Indeksy powiązane ze stronami internetowymi za pomocą słów kluczowych używanych w tekście zakotwiczenia hiperłącza.

Podczas gdy linki zwrotne pozostają złotym standardem współczynników rankingu wyszukiwarek, ich magię można wzmocnić dzięki strategicznemu powiązaniu wewnętrznemu.

Idealnie byłoby, gdybyś potrzebował co najmniej trzech do pięciu wewnętrznych linków na każdy post na blogu oraz menu rozwijanego lub nawigacyjnego na stronie głównej, aby zapewnić głębokie linki do niedostępnych stron internetowych. Tylko dlatego, że fragment treści jest publikowany na Twoim blogu, nie oznacza to, że Google lub Bing mogą uzyskać do niego automatyczny dostęp.

Przeprowadź dokładny audyt wewnętrznego łącza i zapisz, które strony mają największe uprawnienia. Wystarczy wstawić wewnętrzne linki na tych stronach do innych wartościowych stron wewnętrznych, aby równomiernie rozpowszechniać uprawnienia w całej domenie.

Wiele stron internetowych wyświetla polecane posty w menu rozwijanym lub na stronie głównej, aby rozpowszechniać uprawnienia do swoich wpisów na blogu. Strona główna blogera będzie najbardziej wiarygodna. Ogranicz liczbę linków między każdym postem na blogu a stroną główną, aby równomiernie rozpowszechniać sok linkowy w całej domenie.

Nie zapomnij również o znaczeniu mapy witryny. Zapewni to prawidłowe indeksowanie i indeksowanie wszystkich stron internetowych – przy założeniu, że struktury URL są czyste i zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych.

Wreszcie, zoptymalizuj cały tekst zakotwiczenia, aby kategoryzować i kierować wyświetlenia dla połączonych stron internetowych. Pamiętaj, aby używać różnych fraz tekstów zakotwiczenia dla każdego linku, aby móc oceniać strony internetowe pod kątem wielu zapytań.

Zła kopia strony

Jak często mówimy w marketingu cyfrowym, ważne jest pisanie dla czytelników, a nie dla wyszukiwarek. Zachowaj światło zawartości, nie próbuj pochwalić się wiedzą za pomocą nadmiernego żargonu i pisz dla czytelników na poziomie czytania ósmej klasy.

W większości przypadków treść na miejscu nie dotyczy publikowania, ale budowania świadomości wokół potrzeby. Zawsze sugeruję umieszczenie przydatnych wskazówek w treści informacyjnej, aby zapewnić wartość.

Marketing treści to tak samo ćwiczenie brandingowe, jak i taktyka marketingowa. Spójna produkcja treści ustanawia etos Twojej marki, a także tworzy Twój głos jako autor. To z kolei ustanawia cię jako autorytet w swojej niszy.

Nie poświęcaj tego autorytetu za pomocą słabej kopii ciała.

Przejrzyj cały wpis na blogu. Czego doświadcza czytelnik po pierwszym spotkaniu z Twoją stroną? Weź pod uwagę fakt, że średni czas uwagi szacuje się na osiem sekund. Zoptymalizuj strukturę nagłówka i metatagi, aby ułatwić łatwe skanowanie i przekazać wyraźny cel.

Wykorzystaj potężny nagłówek, aby zainteresować czytelnika i pielęgnować to zainteresowanie silnym akapitem wprowadzającym. Zawsze wstawiaj wyraźne frazy przejściowe i rozważ używanie animowanych GIF-ów i filmów, aby dać użytkownikom mentalną przerwę między długimi fragmentami akapitów. Zwiększy to również średni czas przebywania użytkownika.

Spraw, aby Twoje treści były atrakcyjne wizualnie dzięki poprawnemu wykorzystaniu białych znaków i wstawianiu obrazów po około 400 słowach. To zasadniczo dzieli zawartość i zapobiega przeciążeniu informacji.

Wreszcie edytuj zaciekle. Wielu pisarzy żyje według zasady, że około dwie trzecie pisania powinno być edytowane i przerabiane. Użyj narzędzi, takich jak Grammarly i Hemingway App, aby stworzyć zwięzłą i czystą kopię ciała.

Niezoptymalizowane obrazy i filmy

Mówiąc o słabej kopii strony, większość blogerów nadal ignoruje optymalizację obrazu i wideo. Niezoptymalizowane formaty i rozmiary plików graficznych to najczęstsze błędy czasu ładowania, które pogarszają wydajność SEO.

Wszystkie obrazy na miejscu powinny być sformatowane jako .jpg, a wszystkie obrazy wektorowe jako .png.

Zawsze optymalizuj tekst obrazkowy, aby ustawić go w rankingu w wyszukiwaniu obrazów kierowanych na słowa kluczowe. Tekst alternatywny jest wyświetlany, gdy przeglądarka nie wyświetla obrazu i informuje wyszukiwarki o zawartości obrazu. (Służy także do opisywania zdjęć osobom z czytnikami ekranu).

Podczas optymalizacji plików wideo hostuj wszystkie pliki wideo w jednym folderze i utwórz mapę witryny wideo dla wyszukiwarek do indeksowania Twoich filmów. Należy zoptymalizować metaopis wszystkich stron wideo za pomocą ukierunkowanych słów kluczowych do indeksacji. Wykorzystaj wezwanie do działania w opisie meta i adnotacjach wideo.

Marketing wideo może być dystrybuowany z wielu kanałów, a także z Twojego bloga. Według ostatniego badania przeprowadzonego przez HubSpot 43 procent konsumentów chce zobaczyć więcej filmów od sprzedawców treści.

Dodaj komentarz

Close Menu