Masz pytania? Zadzwoń: 530 066 419 biuro@media-agents.pl
6 sposobów na optymalizację postów w blogu dla SEO

6 sposobów na optymalizację postów w blogu dla SEO

Prawda jest taka, że ​​wielu blogerów nie wykorzystuje ogromnego potencjału marketingowego swoich blogów. W rzeczywistości ostatnie badanie blogger.com pokazuje, że chociaż około 60% firm ma blogi, 65% właścicieli blogów nie zostało nawet zaktualizowanych w ciągu ostatniego roku! Zapewniając świeżą, odpowiednią treść i wykonując podstawową optymalizację postów na blogu, możesz skorzystać z wielu korzyści oferowanych przez blogowanie.

Oto sześć prostych wskazówek dotyczących optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO), dzięki którym Twój blog zostanie zauważony.

    Zrób swoje badania. Badanie słów kluczowych jest niezbędne do optymalizacji strony. Są szanse, że w naturalny sposób uwzględnisz słowa kluczowe, nie zdając sobie z tego sprawy, po prostu dostarczając wartościowych treści na dany temat. Istnieje jednak wiele narzędzi i technik wyszukiwania powiązanych słów kluczowych związanych z Twoim postem na blogu, których możesz nie brać pod uwagę. Narzędzie propozycji słów kluczowych Google Adwords i semrush.com oferują doskonałe narzędzia, które pozwalają znaleźć słowa kluczowe związane z danym tematem, a nawet szpiegować konkurencję, aby zobaczyć, jakie słowa i wyrażenia są kierowane, aby przyciągnąć ruch do ich witryn.

    Wykorzystaj słowa kluczowe w całym swoim poście. Po ukierunkowaniu kilku wartościowych, trafnych słów kluczowych ważne jest, aby umieścić je tam, gdzie będą miały największy wpływ na ludzi i roboty indeksujące wyszukiwarki. Spróbuj dołączyć je do następujących miejsc:
        Tytuł
        Nagłówki i podpozycje
        Zdanie wstępne
        Końcowy akapit
        Tekst zakotwiczenia (tekst, który hiperłącza do innych powiązanych stron w witrynie)
        Tagi tytułów i opisy meta

    Słowo przestrogi: nie angażuj się w wypełnianie słów kluczowych, które polega na wypełnianiu treści wieloma słowami kluczowymi, które stają się trudne do odczytania. To nie tylko irytuje Twoich obserwatorów bloga, ale także spowoduje, że będziesz ukarany przez Google. Kilka strategicznie rozmieszczonych słów kluczowych załatwi sprawę.
    Zoptymalizuj swoje zdjęcia. Za każdym razem, gdy prześlesz zdjęcie do swojego bloga, pamiętaj o wpisaniu słów kluczowych w nazwie pliku i wypełnieniu alternatywnego pola tekstowego krótkim, bogatym opisem zdjęcia.

    Odwołaj się do innych z linkami. Kiedy wspominasz o innym blogerze lub artykule w swoim blogu, dołącz link do informacji, do których się odwołujesz. Jest to nie tylko dobra etykieta blogów, ale możesz także mieć szczęście i otrzymać link do strony. Linki wysokiej jakości są cennym towarem dla każdej witryny, która ma wyższą pozycję na stronach wyników wyszukiwania.

    Daj czytelnikom możliwość subskrybowania Twojego bloga. Dołącz wyraźnie umieszczone przyciski RSS lub Subskrypcja kanałów i zaoferuj widzom możliwość subskrybowania swoich postów za pośrednictwem poczty e-mail, jeśli to możliwe. Pozwala to obserwatorom bloga na natychmiastowe powiadamianie o najnowszych postach bez konieczności okresowego sprawdzania nowej zawartości witryny.

 Korzystaj z mediów społecznościowych, aby poszerzyć zasięg swoich postów na blogu. Jako mała firma możesz korzystać z serwisów Facebook, Twitter, Google+ lub innych serwisów społecznościowych, aby tworzyć połączenia z potencjalnymi i obecnymi klientami. Dlaczego nie promować treści swojego bloga w tych witrynach, aby uzyskać jeszcze więcej odsłon internetowych? Darmowe programy, takie jak Hootsuite, ułatwiają publikowanie linków do najnowszego wpisu na blogu na wszystkich portalach społecznościowych za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Możesz nawet zaplanować swoje posty z wyprzedzeniem!

Dodaj komentarz

Close Menu