Tel. 530 066 419 biuro@media-agents.pl

Jak wygląda audyt strony?

Strona WWW Twojej firmy ma mało odwiedzin? Chcesz zacząć ją pozycjonować? Przed rozpoczęciem współpracy z agencją marketingu internetowego, powierz w jej ręce wykonanie audytu SEO. Pozwala on zbadać wyjściową sytuację marki w sieci i na jej podstawie zaplanować efektywne działania pozycjonujące.

Audyt SEO to nic innego jak dogłębna analiza mocnych i słabych aspektów strony internetowej. W jej trakcie badane są wszystkie czynniki, mające wpływ na widoczność witryny w wynikach wyszukiwania. W szczególności audyt strony obejmuje takie jej aspekty jak dobór słów kluczowych, opisy grafik i duplikaty treści. W trakcie audytu SEO brany jest też pod uwagę czas ładowania strony oraz jej kompatybilność z urządzeniami mobilnymi.

Search-Engine-Optimisation-Blog

Czemu służy audyt SEO?

Audyt SEO stanowi zbiór wskazówek, których zastosowanie może mieć ogromne znaczenie dla skuteczności samego pozycjonowania stron. Wykrycie ewentualnych błędów podczas audytu strony pozwala bowiem określić te jej aspekty, które wymagają dodatkowych poprawek i usprawnień. Ich wdrożenie umożliwi pozycjonerowi maksymalne wykorzystanie potencjału działań pozycjonujących. Z perspektywy firmy, audyt SEO może być pomocny także w sytuacjach awaryjnych, kiedy nagle odnotowywane są spadki odwiedzin i konwersji.

W Audycie SEO znajdziecie między innymi:

  • Analizę strony pod kątem różnych rankingów, np. Alexa Traffic Rank, MozRank, MozTrust, Page Authority, Domain Authority itp.
  • Kompletne dane witryny: informacje o jej CMSie, wieku, zmianach w wyglądzie, zastosowanych skryptach, wersjach językowych, responsywności. szybkości itp.
  • Obserwacje na temat wyglądu Twojej strony w wynikach wyszukiwania (Meta Title, Meta Description).
  • Analizę strony głównej oraz podstron (z uwzględnieniem tytułów, opisów, URL-i, zdjęć treści i innych).
  • Wiele wykresów razem ze źródłami – które dokładnie zobrazują i pozwolą Ci lepiej zrozumieć co dzieje się na Twojej stronie.
  • Błędy na stronie i sposoby jak sobie z nimi radzić oraz jak ich unikać w przyszłości.
  • Analizę słów kluczowych ważnych dla Twojego biznesu.
  • Obserwacje na temat konkurencji i porównanie jej do Twojej strony.
  • Informacje na temat liczby i jakości linków przychodzących (czyli odnośników prowadzących do Twojej strony).
  • Informacje na temat obecności Twojej firmy w Social Mediach.
  • Wnioski końcowe.

Close Menu