Masz pytania? Zadzwoń: 530 066 419 biuro@media-agents.pl

Budowanie wizerunku na rynku i zaszczepianie marki w świadomości potencjalnych klientów to duże wyzwanie, przed którym staje każda nowa firma. We współczesnym świecie, oprócz tradycyjnych form reklamy, są jeszcze coraz bardziej popularne kanały internetowe, jak social media, katalogi firm, wyszukiwarki, w których również trzeba zaistnieć. Jak to osiągnąć? Z pomocą przychodzi e-branding.

Co to jest E-branding?

E-branding to proces polegający na kreowaniu i utrwalaniu w umysłach klientów faktu istnienia oraz pozytywnego wizerunku marki osiągany przez stworzenie unikalnej nazwy produktu i dobranie odpowiedniej oprawy graficznej w internecie. Polski odpowiednik angielskiego terminu to po prostu “budowanie świadomości marki“. Jest to nieodłączny element każdej dobrze zaplanowanej strategii marketingu internetowego.

Jak budować świadomość marki?

Proces utrwalania pozytywnego wizerunku w świadomości klientów jest zazwyczaj długotrwały i musi być dokładnie przemyślany. U jego podstaw powinno leżeć kilka założeń: jaka jest misja firmy, do jakiej grupy docelowej kierowany jest produkt, jakie są cele kampanii. Dopiero ich ustalenie pozwala na stworzenie spójnego planu działań.

Sam e-branding obejmuje wybór odpowiedniej nazwy marki lub produktu, przygotowanie logotypu, strony internetowej, hasła reklamowego oraz wszelkich elementów wizualnych (reklam, banerów, plakatów), które będą ściśle związane z założeniami planu marketingowego.

Zapraszamy do kontaktu !

Close Menu