Tel. 530 066 419 biuro@media-agents.pl
Jak pisać dla SEO

Jak pisać dla SEO

Pamiętacie stare dobre czasy pozycjonowania stron, kiedy wszystko, co naprawdę musieliście mieć to „poprawną treść SEO”, to pewna liczba słów przekreślonych z określonym procentem, skierowanych na słowa kluczowe i przerywanych kilkoma słowami prowadzącymi do docelowych stron?

To było proste, łatwe i ogólnie bezwartościowe na dłuższą metę.

Te czasy już dawno minęły, a pisanie dla pozycjonowania SEO to znacznie więcej niż proste formuły.

Istnieje jednak kilka zasad, które pomogą Ci tworzyć treści, które działają dla wyszukiwarek i Twoich rzeczywistych klientów.

Wszystko zaczyna się od:
Zmiana twojej perspektywy

Rozumiemy. Masz świetny interes i chcesz powiedzieć światu o tym.

Ale musisz zmienić swoją perspektywę, gdy piszesz dla pozycjonowania SEO.

Musisz widzieć rzeczy z punktu widzenia swoich klientów, a co ważniejsze, musisz pisać rzeczy, które przemawiają do ich punktu widzenia.

Nie chodzi o pokazanie klientom, co możesz zrobić, ale o pokazanie im, co od Ciebie otrzymali.

Eksperymenty marketingowe często piszą dużo na ten temat i, aby udowodnić swój punkt widzenia, pokazali, jak włączenie jednego prostego, trzyliterowego słowa może mieć duże znaczenie.

A co to za słowo?

To proste słowo przenosi perspektywę z tego, czego oczekujesz od klientów, od tego, jaką wartość otrzymają Twoi klienci.
Słowa kluczowe a tematy a relacje

Był czas, kiedy „gęstość słów kluczowych” oznaczało coś dla treści pozycjonowanie SEO Wrocław.

Można powiedzieć, że uznano to za „klucz” do sukcesu pozycjonowania stron.

Dużo uwagi poświęcono tym, które słowa kluczowe byłyby najbardziej lukratywne, jak często pojawiały się na stronie, gdzie pojawiły się na stronie, oraz dokładne słowa zawarte w linku.

Nie mówię, że te rzeczy nie mają wpływu, bo tak robią.

Po prostu nie powinny być twoim priorytetem.

Słowa kluczowe nie mogą oznaczać tego samego, co kiedyś. Tak, są ważne, ale formuła nie jest jasno zdefiniowana.

W rzeczywistości, najskuteczniejszym zastosowaniem słów kluczowych jest po prostu kierowanie tematami, o których piszesz.

(Zobacz, jak to przejście do tematów pomogło zwiększyć nasz własny ruch na blogu o ponad 200%.)

Niektóre wytyczne są nadal warte uwagi. Powinieneś użyć słowa kluczowego w tytule, przynajmniej jednego podtytułu i raz lub dwa razy w ciele.

Ale chodzi o to, że Google może uznać, że to jest dokładnie to, co robisz. Umieszczasz słowa kluczowe w określonych miejscach tylko dlatego, że „powinieneś”.

To nie będzie cię karać za to, ale to też nie będzie pod wrażeniem.

Zamiast tego, gdy myślisz o słowach kluczowych jako przewodniku do danego tematu, możesz zobaczyć kilka dodatkowych korzyści.

W jaki sposób?

Google przygląda się więcej niż użyciu słów kluczowych. Patrzą także na obsługę słów kluczowych.

Możesz to zobaczyć w wynikach wyświetlanych dla wielu popularnych wyszukiwań.

Powiedzmy na przykład, że szukałeś terminu „meksykańskie jedzenie”.

Otrzymasz mapę lokalnych restauracji meksykańskich, boczną skrzynkę zatytułowaną „Kuchnia meksykańska” i kilka wyników, które zawierają listę „najlepszych restauracji meksykańskich” w okolicy.

Z drugiej strony możesz również zobaczyć coś, co wygląda tak

Zwróć uwagę na wszystkie słowa w opisie, które Google wybrał pogrubiony? Kurczak Tostadas. Quesadillas z kurczaka. Tacos. Enchiladas z Kurczaka. Nawet Sałatka i Ryż otrzymają odważne traktowanie.

Poprzednio jedynymi słowami, które Google pogrubiał w opisie, były słowa, które były specjalnie wyszukiwane.

Teraz Google pogrubia te inne słowa, ponieważ rozpoznaje relacje między nimi a wyszukiwaniem.

Więc nie stresuj się wykorzystywaniem każdej potencjalnej formy słowa kluczowego docelowego gdzieś w treści.

Zamiast tego skup się na tworzeniu treści, które skutecznie obejmują temat, używając najlepszych słów wsparcia.
Utrzymywanie czytelników na stronie

Czas spędzony przez użytkownika na danej stronie może mieć wpływ na to, jak dobrze plasuje się on w wyszukiwarkach.

Co ważniejsze, oznacza to, że twoi czytelnicy są o wiele bardziej skłonni zrobić następny krok i stać się płatnym klientem.

Musisz je czytać.

Listy, podtytuły, wypunktowania są standardem od dawna i nadal są zdecydowanie pomocne.

Close Menu