Masz pytania? Zadzwoń: 530 066 419 biuro@media-agents.pl
Kluczowe pojęcia – poznaj marketing internetowy!

Kluczowe pojęcia – poznaj marketing internetowy!

Marketing internetowy to droga do sukcesu dla wielu firm pragnących pozyskiwać Klientów z pomocą nowoczesnego kanału dystrybucji towarów i usług, jaki jest bez wątpienia internet. Warto wyjaśnić kluczowe pojęcia dla tego zagadnienia, by móc biegle poruszać się po sposobach promocji strony internetowej w Google.

  • SEM – Search Engine Marketing – pod tym pojęciem kryje się marketing w wyszukiwarkach. To bardzo ważne pojęcie, które przez wielu przedsiębiorców mylone jest z SEO. Warto zaznaczyć, że SEM ma zdecydowanie szersze znaczenie niż SEO. Search Engine Marketing obejmuje katalog działań, których celem jest promowanie strony w wyszukiwarce. Pozycjonowanie stron internetowych to jedna z usług wpisujących się w SEM. Drugą usługę stanowią linki sponsorowane tzw. PPC – Pay Per Click. Podsumowując korelacje pomiędzy tymi pojęciami możemy przedstawić w następujący sposób SEO + PPC = SEM.
  • SERP – Search Engine Results Page – to bardzo ważne pojęcie w marketingu internetowym, a kryje się pod nim strona z wynikami wyszukiwania, która pojawia się jako odpowiedź na dane zapytanie internauty. Wyszukiwarka Google tworzy stronę wyników wyszukiwania uwzględniając wyniki sponsorowane (płatne) i organiczne (bezpłatne).

Pozycjonowanie SERP strona wynikowa wyszukiwania

Close Menu