Tel. 530 066 419 biuro@media-agents.pl
Na ile fraz najlepiej pozycjonować stronę lub sklep internetowy?

Na ile fraz najlepiej pozycjonować stronę lub sklep internetowy?

W pierwszej kolejności specjalista od pozycjonowania zaczyna analizować zawartość naszego serwisu. Jego kolejne kroki będą zaś polegały na gruntownym przedyskutowaniu ambicji oraz celów biznesowych, które Klient stawia przed sobą w danej chwili. Nie bez znaczenia pozostanie też wspólne przemyślenie najlepszego modelu funkcjonowania na rynku wirtualnym. Ilość słów kluczowych zależy bowiem w głównej mierze od planowanej sprzedaży oraz realnych możliwości omawianej witryny.

Specjalista SEO zawsze skupi swoje wysiłki na znalezieniu jak największej liczby trafnych fraz, spośród których będziemy mogli wybrać te najczęściej wyszukiwane przez internautów, najlepiej konwertujące w sprzedaż a także przede wszystkim te, na które pozwala aktualnie zasobność portfela klienta. Górna granica ilości fraz jest więc wynikiem złożonego procesu doboru najbardziej efektywnych środków do osiągnięcia zamierzonych celów.

Analiza słów kluczowych i ich klasyfikacja od najważniejszych

Kiedy już na podstawie wspomnianych czynników wyłonimy ostateczne zestawienie fraz, specjaliści raz jeszcze konfrontują je z zamierzeniami Klienta na polu interesów. W przypadku gdy zależy nam na osiągnięciu pierwszej strony wyników wyszukiwania Google, w grę będą wchodziły wszystkie hasła, na które Klient ma szansę wejść do pierwszej dziesiątki. Kiedy jednak chodzi nam głównie o zwiększenie ruchu na stronie, przydatne staną się też tak zwane frazy z długiego ogona, które zapewnią nam dopływ internautów wpisujących w Google złożone zapytania. Gotowa lista fraz będzie zatem dzieliła je na te podstawowe – najlepsze dla danego przedsiębiorcy, dodatkowe – takie, o których warto pomyśleć w perspektywie oraz frazy uzupełniające – słowa o innej odmianie oraz rzadziej wyszukiwane istotne wyrażenia. Najważniejsza pozostaje naturalnie pierwsza z kategorii – frazy podstawowe – to od ich ilości zależy intensywność zabiegów pozycjonowania.

Close Menu