Masz pytania? Zadzwoń: 530 066 419 biuro@media-agents.pl
Ryzyko SEO do podjęcia i ryzyko SEO, których należy unikać

Ryzyko SEO do podjęcia i ryzyko SEO, których należy unikać

Wielu ludzi biznesu ma trudności z dostrzeżeniem wartości SEO i rozumiemy to. Istnieje wiele informacji i dezinformacji na temat optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych i może to naprawdę zwiększyć trudność tej decyzji.

Chociaż skuteczna strategia SEO zajmie wiele miesięcy, aby uzyskać pozytywne wyniki dla firmy, a taktyka może nie mieć sensu dla nie-SEOerów, może to znacznie poprawić ekspozycję online i zyski firmy.

Wiele firm jest naturalnie zdenerwowanych próbowaniem czegoś, czego nie znają, ale spójrzmy prawdzie w oczy, niemal każda decyzja biznesowa będzie wiązać się z pewnym ryzykiem. Niektórych można uniknąć, a niektóre mogą prowadzić do nagłego i poważnego wzrostu.

Pytanie, które należy zadać, dotyczy tego, jakie ryzyko SEO jest tego warte i czego należy unikać.

Zanim jednak przejdziemy do tego tematu, przedstawmy to w pierwszej kolejności: największym ryzykiem SEO dla firmy jest unikanie SEO razem. Wszyscy to mają? Świetny. Rozważmy jeszcze kilka.
Ryzyko SEO do podjęcia

1. Tworzenie i testowanie dużych i małych zmian

Ogólnym celem Agencji SEO Wrocław jest uzyskanie ruchu i, ostatecznie, transakcji na Twojej stronie.

Żadne z tych zdarzeń nie nastąpi, jeśli nikt nie kliknie Twojej witryny.

A co, jeśli twoja strona jest dobrze oceniana pod kątem niektórych słów kluczowych, ale nikt nie kliknął Twojego linku?

Może to wynikać z wielu przyczyn i może minąć trochę czasu, zanim zrozumiem, dlaczego nie działa tak dobrze, jak oczekiwano.

A jedynym sposobem na to jest przeprowadzenie testów A / B. Będziesz musiał wziąć jeden element naraz, niezależnie od tego, czy są to opisy meta, tytuły, treść i wiele innych, i przetestować je pod kątem nowych odmian.

To wszystko dobrze i dobrze, a nawet trochę oczywiste. Co sprawia, że ​​jest to „ryzyko”?

Prawdopodobnie zajmie to trochę prób i błędów, aby wymyślić poprawną kombinację słów i układu, co spowoduje maksymalny ruch na stronie i transakcje. W tym czasie może się okazać, że kombinacja nie działa dobrze i kończy się ograniczeniem ruchu, który masz – przynajmniej na jakiś czas.

Ryzyko jest jednak tego warte, ponieważ po znalezieniu najlepszych wyników będziesz mógł skupić się na tym elemencie i nadal zwiększać ruch i uzyskiwać lepsze zwroty.

Po wprowadzeniu zmian powinieneś udokumentować to, co zostało zmienione, kiedy zostało zmienione i datę, kiedy po zmianie został ponownie zaindeksowany przez Google. Pomoże to skorelować ruchy rankingowe ze zmianami. Po prostu upewnij się, że używasz solidnego sprawdzania rankingu słów kluczowych, aby Twoje dane były prawidłowe i użyteczne.

2. Uzyskiwanie i podawanie wysokiej jakości linków zwrotnych

Dlaczego jedna firma miałaby link do strony internetowej innej firmy i ryzykowałaby, że użytkownik internetu opuści swoją stronę?

Wsteczne linki są dobrze ugruntowaną częścią SEO, a większość firm chce uzyskać ich jak najwięcej. Pomagają zwiększyć rankingi i budować autorytet.

Jednak nie chodzi tylko o to, że ma najwięcej linków. Czasem trzeba trochę cofnąć.

Tak, możesz ryzykować utratę kilku odwiedzających, udostępniając link do innych witryn wysokiej jakości, ale jednocześnie pokazujesz Google, że używasz i odnosisz się do wiarygodnych witryn o ustalonym autorytecie.

Pamiętaj tylko, że strony internetowe, które świadomie zawierają linki do szkodliwych, spamujących stron o niskiej jakości, są zagrożone karą przez Google. Możesz także zostać ukarany, otrzymując zbyt wiele linków do swojej witryny z witryn o niskiej jakości.

3. Ulepszenie struktury adresu URL witryny

W idealnym przypadku adres URL strony głównej powinien być krótki, z nazwą firmy, na przykład: www.twojafirma.com. Krótkie, proste, zwięzłe i łatwe do zapamiętania.

Kolejne strony powinny jednak mieć ukierunkowane słowa kluczowe i być bardziej szczegółowe na temat zawartości strony.

Mimo to nie chcesz, aby adres URL wymknął się spod kontroli. Jeśli są zbyt długie i opisowe, wyszukiwarka obcina ich ekran o […] po punkcie odcięcia.

Może to być zatem czas na zmianę niektórych adresów URL poprzez zmianę struktury witryny.

Ryzyko polega na tym, że każda taka zmiana może mieć wpływ na ranking. Gdy zmieniasz stare adresy URL, a 301 przekierowuje ruch do nowych, mogą pojawić się spadki w ruchu i rankingach.

Jeśli jednak zrobisz to dobrze, możesz uzyskać uproszczoną strukturę, która przemawia zarówno do wyszukiwarek, jak i użytkowników internetu.

4. Przegląd Twojej witryny

Co jakiś czas strony internetowe muszą być aktualizowane i przeprojektowane. Przeprojektowanie strony internetowej może być ryzykowne i kosztowne, nie wspominając o czasochłonności.

Ostatecznie jednak Twoja witryna może wymagać nowego liftingu. Może po prostu wygląda na bardzo przestarzałą. Z drugiej strony może być zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarek, ale użytkownicy ludzcy mają trudności z nawigacją. Może być wiele powodów, aby spojrzeć na twoją stronę i być może – może tylko – rozważyć odtworzenie jej od podstaw.

Oczywiście, podobnie jak zmiana struktury adresu URL, tego typu zmiany wiążą się z ryzykiem dla Twoich rankingów, ponieważ Google próbuje ponownie

Close Menu