Masz pytania? Zadzwoń: 530 066 419 biuro@media-agents.pl
seo

SEO Copywriting polega na tworzeniu tekstów, pamiętając o zasadach optymalizacji pod kątem SEO

Treści na stronę

Opis strony głównej, kategorii, producentów – w treści te, podobnie jak w opisy produktów, powinien zainwestować każdy sklep internetowy i nie tylko – są to teksty, które nasycają stronę treścią oraz wyjaśniają potencjalnemu klientowi, co na danej stronie znajdzie.

Opisy produktów

Mus dla każdego sklepu internetowego. Opisy produktów niekopiowane od producentów czy z innych stron to absolutna konieczność, jeśli chcesz, aby Twoja strona była dla wyszukiwarki wartościowa (duplikacje na stronie zmniejszają wiarygodność oraz zaufanie do witryny).

Artykuły na bloga

Dobrze prowadzony blog umieszczony na przykład na stronie sklepu internetowego lub firmy, pomaga wypełniać witrynę kreatywną, wartościową treścią, która odpowiada na pytania użytkowników wyszukiwarek, zwiększa ruch organiczny oraz zainteresowanie Twoimi produktami.

Artykuły zapleczowe

Czyli artykuły związane z ważnymi dla Ciebie frazami kluczowymi, które zwiększają ilość linków prowadzących użytkowników do Twojej strony, a tym samym Google uznaje ją za bardziej wartościową. Umieszczane na specjalnie do tego stworzonych serwerach wysokiej jakości.

W treściach tych, łatwo umieścić słowa kluczowe, których najczęściej wyszukują Twoi potencjalni klienci. Dzięki temu prościej odpowiesz swoją ofertą na zapytania wpisywane przez nich w wyszukiwarkę. Tym samym wybiorą oni Twojego bloga, Twój sklep czy usługi jakie proponujesz. Dlatego bardzo istotny w SEO copywritingu jest dobór odpowiednich słów kluczowych.

Darmowa wycena/Wyślij zapytanie

Close Menu