Tel. 530 066 419 biuro@media-agents.pl
SEO i Content marketing

SEO i Content marketing

Kampania content marketingu może być w doskonały sposób wykorzystana do zwiększenia skuteczności pozycjonowania. W każdym wypadku bowiem atrakcyjna treść generuje linki do podstrony, co przekłada się na jej pozycją w rankingu wyszukiwarki. Im więcej unikalnych odnośników zbierze się do artykułu, tym lepiej dla całości projektu.

Dobrym wyjściem, jeżeli chodzi o połączenie wysiłków obu kampanii jest optymalizacja SEO artykułów, które zamierzamy opublikować w ramach content marketingu. Najważniejsze pod tym względem okazują się takie sprawy jak zadbanie o tagi TITLE w kodzie strony, sporządzenie skróconego opisu artykułu w tagu META DESCRIPTION oraz odpowiednia hierarchizacja treści – a więc wyróżnianie w niej ważnych słów i fragmentów czy używanie nagłówków oraz adresów URL zawierających słowa kluczowe.

Content marketing a twoja pozycja w wyszukiwarce Google

Najważniejsze w pozycjonowaniu organicznym treści są mimo wszystko linki przychodzące. Nie ważne jaki jest staż serwisu w wyszukiwarce oraz jak dobra jest zawartość contentu, bez wartościowych odsyłaczy pozycja opracowanych materiałów w Google.pl nie będzie za wysoka.

Close Menu